02.05.2022
Zlatica Švajdová Puškárová, moderátorka: „V Martine sa zrejme dočkajú opravy strategického mosta. Stará poškodená stavba na hlavnej trase z Bratislavy do Košíc dlho znepríjemňovala život vodičom. Opravy 180 metrového mosta sa začali pred štyrmi rokmi.“
Marián Lechan, redaktor: „Most postavili v roku 1964 a odvtedy po ňom prešli milióny áut. Odrazilo sa to na jeho dezolátnom stave. Opravovať ho začali v júli 2018. S jedným z predchádzajúcich zhotoviteľov, ktorí sa ho pokúsil opraviť, sa Správa ciest súdi.“
(začiatok archívneho záznamu)
Ivan Brečka, riaditeľ IVSC SSC Žilina: „Predkladal určité technické riešenia s navýšením finančných zdrojov, ktoré neboli odsúhlasené.“
(koniec archívneho záznamu)
Marián Lechan: „Dôvod, prečo chcel viac peňazí než bolo vysúťažené, ale mal svoju logiku.“
Ľubomír Palčák, Výskumný ústav dopravný v Žiline: „Predpokladal, že sú tam väčšie problémy ako boli pôvodne diagnostikované.“
Marián Lechan: „Neskôr to vraj ďalšie merania nepotvrdili. Dnes sa na moste opäť pracuje. Za 1 400 000 EUR zákazku vyhral Váhostav.“
Ľubomír Palčák: „Cena pôvodná, ktorá bola plánovaná v roku 2018 a cena, ktorá je teraz vysúťažená, je skoro o 100 % vyššia a keď to budeme otáľať, tak tie ceny pôjdu len hore.“
Marián Lechan: „Na moste začali rozoberať konštrukciu, ktorú tu inštalovali ešte pri predchádzajúcej oprave. Denne tadiaľto prejde skoro 20 tisíc vozidiel a 15 % z nich sú nákladiaky.“
Martin Guzi, hovorca Slovenskej správy ciest: „Rekonštrukcia zahŕňa celú novú vrchnú stavbu mosta s príslušenstvom.“
Marián Lechan: „Významnú tepnu z juhu na východ krajiny budú opravovať 8 mesiacov.“
Martin Guzi: „Rekonštrukcia bude prebiehať po poloviciach mostného objektu a premávka bude riadená dočasným dopravným značením.“
Marián Lechan: „Most má byť hotový do konca novembra. Či to stihnú nevedno. Váhostav napriek prísľubu do uzávierky nereagoval.“
Ľubomír Palčák: „Ľudia žijúci v tomto regióne sú už veľmi nervózni a dúfajú, že tentokrát sa to už podarí.“
Marián Lechan: „Zuzana Holienčíková a Marián Lechan, televízia Markíza.“
VÚD, a.s. ako Notifikovaná osoba 1358 pokračuje v implementácii projektu.. Viac...
VÚD, a.s. ako Notifikovaná osoba 1358 získal projekt na posúdenie zhody Viac...
Zlepšenie koordinácie a plánovania nákladnej dopravy na území TRANS TRITIA Viac...
Zverejnený príspevok v rámci výskumného projektu s názvom TRANS TRITIA .. Viac...
Po 3 rokoch úspešnej implementácie sa projekt TRANS TRITIA blíži ku koncu svojho trvania. Radi by sme Vás pozvali, aby ste sa k nám pripojili počas projektovej konferencie.. Viac...
Naša spoločnosť sa k vzniknutej situácii postavila zodpovedne a s maximálnym úsilím eliminovať šírenie vírusu. Zaviedli sa potrebné opatrenia, obmedzil sa kontakt medzi zamestnancami, ako aj so zákazníkmi, boli zrušené služobné cesty, aktuálne naši zamestnanci pracujú vo väčšej miere z domu, ale stále naša spoločnosť poskytuje všetky služby v rámci možností. Viac...
Vo štvrtok 6. júna 2019 sme privítali projektových partnerov v Žiline Viac...
Partneri projektu sa nedávno zúčastnili na konferencii... Viac...
Multimodálna doprava v oblasti TRITIA, Ostrava, 25.03.2019 Viac...
Diskusia na pôde Žilinskej univerzity v Žiline Viac...
Partneri projektu stretli sa zainteresovanými subjektmi v Ostrave, aby získali spätnú vazbu k možnostiam využitia vodných ciest pre nákladnú dopravu Viac...
Zástupcovia Výskumného ústavu dopravného sa v rámci projektu FUTURA zúčastnili 5. stretnutia partnerov projektu a 4. zasadnutia dozornej rady Viac...
Posledný kvartál roku 2017 sa niesol v znamení úspešného ukončenia európskeho projektu CaBilAvi financovaného v rámci programu Horizon 2020 Viac...
Zástupcovia Výskumného ústavu dopravného sa zúčastnili konferencie v rámci projektu FUTURA. Viac...
Konferencia a kick-off meeting na Zámku v Těšíně v rámci projektu TRANS TRITIA Viac...
Výskumný ústav dopravný, a.s sa zúčastnil na 5. MEETINGU EXPERTOV projektu FUTURA Viac...
Výskumný ústav dopravný, a.s privítal partnerov projektu na 4. MEETINGU EXPERTOV FUTURA Viac...
V spoločnosti partnera projektu Kovis sa uskutočnil 3. MEETING EXPERTOV PROJEKTU FUTURA, na ktorom sa zúčastnili aj odborní pracovníci Výskumného ústavu dopravného, a.s Viac...
Projekt eGUTS sa pripája k Európskej kampani pre trvalo udržateľnú mestskú mobilitu v rámci Európskeho týždňa mobility Viac...
Partner projektu FUTURA - spoločnosť ZX BENET CZ zorganizovala interaktívnu odbornú konferenciu, na ktorej sa zúčastnili aj pracovníci Výskumného ústavu dopravného, a.s. Viac...
Výskumný ústav dopravný, a.s. aktivoval elektronickú schránku Viac...
Za účelom prezentácie projektu Futura, boli do priestorov Skúšobného laboratória pevnostných meraní strojných častí VÚD, a.s. pozvaní študenti Žilinskej univerzity v Žiline Viac...
V dňoch 26. a 27. 04 2017 pracovníci Výskumného ústavu dopravného realizovali dopravné prieskumy Viac...
Výskumný ústav dopravný, a.s. si splnil povinnosť verifikácie a zápisu do RPVS Viac...
Projekt CaBilAvi, v ktorom je partnerom aj Výskumný ústav dopravný sa preklápa do záveru riešenia Viac...
Výskumný ústav dopravný, a.s. realizuje dopravné prieskumy k štúdiam realizovateľnosti Viac...
Výskumný ústav dopravný, a.s. je partnerom schváleného projektu TRANS TRITIA Viac...
V súvislosti s aktuálne diskutovanou témou križovatky D1 - Triblavina, v rámci ktorej je často spomínané aj meno našej spoločnosti, uverejňujeme Tlačovú správu, stanovisko VÚD, a.s. Viac...
Výskumný ústav dopravný, a.s. a pracovníci divízie certifikácie, skúšobníctva a interoperability Viac...
Výskumný ústav dopravný, a.s. je partnerom projektu EGUTS v rámci Interreg Dunajského nadnárodného programu 2014-2020 Viac...
Výkon a vyhodnotenie smerových a profilových dopravných prieskumov Viac...